Anyád nem szeret

Vannak olyan dolgok az életben, amiből jobb, ha kimaradunk.

Utolsó kommentek

  • p)ec: Zsozsó, te valamiért nagyon nem akarod, hogy leszögezzék a dolgokat... :P (2011.05.23. 23:15) nailed
  • debaj: bazdmeg! (2010.07.06. 21:55) A kutya amish
  • didyman: Bazdmeg, én itt regisztrálva vagyok!! (2010.07.06. 21:52) A kutya amish
  • zsozso.: és a jubiláum alkalmából én vagyok az első blogíró aki felvállalja a fejét és arcképét publik (2010.04.21. 20:57) Féjléves a Zanyádnemszeret!
  • p)ec: Hey, Apple! (2010.04.16. 16:50) kaján vigyor
  • Utolsó 20

Rovatok

Hivatali levélváltás

2011.07.06. 14:19 | debaj | Szólj hozzá!

Címkék: he? aranyköpet qdbgyanus

From: Palyazat
Date: 2011/3/1
To: T
Subject: Ösztöndíj szerződés

Kedves T!

Az Alapítvány elnöke is aláírta az ösztöndíj szerződésedet, jöhetsz a példányodért.

Üdvözlettel:

xy
ELTE Informatikai Kar

From: T
Date: 2011/7/6
To: Palyazat
Subject: Re: Ösztöndíj szerződés

Sziasztok!

Hát szégyellem magam, de annak idején sajnos tetemes tenni valóim miatt nem jutottam el odáig, hogy felvegyem a szerződésem utána meg voltam annyira buta, hogy elfelejtettem azt. Most hogy lejárt jutott eszembe, hogy mintha lett volna ilyenem. Nem tudom ez fontos lett volna, hogy felvegyem? Származik hátrányom abból, hogy nem vettem fel, és elhanyagoltam sajnos ezt a teendőm? Bemenjek még érte, vagy már megették a pókok? :)

Üdvözlettel

T

From: Palyazat
Date: 2011/7/6
To: T
Subject: RE: Ösztöndíj szerződés

Kedves T,

bejöhetsz érte, mert még megvan, nem ették meg a pókok :-)
ezzel tudod bizonyítani, ha netán nem kaptad volna meg a pénzt, hogy te jogosult vagy rá.

Üdvözlettel:
xy

 

A bejegyzés trackback címe:

https://anyadnemszeret.blog.hu/api/trackback/id/tr453044465

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása