Anyád nem szeret

Vannak olyan dolgok az életben, amiből jobb, ha kimaradunk.

Utolsó kommentek

  • p)ec: Zsozsó, te valamiért nagyon nem akarod, hogy leszögezzék a dolgokat... :P (2011.05.23. 23:15) nailed
  • debaj: bazdmeg! (2010.07.06. 21:55) A kutya amish
  • didyman: Bazdmeg, én itt regisztrálva vagyok!! (2010.07.06. 21:52) A kutya amish
  • zsozso.: és a jubiláum alkalmából én vagyok az első blogíró aki felvállalja a fejét és arcképét publik (2010.04.21. 20:57) Féjléves a Zanyádnemszeret!
  • p)ec: Hey, Apple! (2010.04.16. 16:50) kaján vigyor
  • Utolsó 20

Rovatok

Sliders

2010.09.04. 15:05 | p)ec | Szólj hozzá!

Címkék: kóka anyád gasztronómia jános lecsó anyám szexbaleset paradicsomhámozás

Azt hiszem, reggel egy párhuzamos dimenzióban ébredtem, ahol anyum szerint van értelme a lecsóhoz paradicsomot hámozni, és meglepődve kérdezi, hogy miért, én mit csinálok a felpöndörödött héjával. Hát mit csinálnék, megeszem...

A paradicsomhámozásnál egy elvetemültebb dolgot ismerek, a paprikahámozást, meglepően sok szakács csinálja: ráteszed a paprikát a gázrózsára, és amikor már úgy néz ki, mint egy darab szén, folyó víz alatt lekaparod róla, ami lejön. És van hámozott paprikád. Emberek, miért?

Mi jön még? Zoknivasalás? Konfettireszelés? Nem eszünk együtt tejet és húst?


Azt hiszem, kevésbé értem a világot, mint tegnap.

A bejegyzés trackback címe:

https://anyadnemszeret.blog.hu/api/trackback/id/tr412271032

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása