Anyád nem szeret

Vannak olyan dolgok az életben, amiből jobb, ha kimaradunk.

Utolsó kommentek

  • p)ec: Zsozsó, te valamiért nagyon nem akarod, hogy leszögezzék a dolgokat... :P (2011.05.23. 23:15) nailed
  • debaj: bazdmeg! (2010.07.06. 21:55) A kutya amish
  • didyman: Bazdmeg, én itt regisztrálva vagyok!! (2010.07.06. 21:52) A kutya amish
  • zsozso.: és a jubiláum alkalmából én vagyok az első blogíró aki felvállalja a fejét és arcképét publik (2010.04.21. 20:57) Féjléves a Zanyádnemszeret!
  • p)ec: Hey, Apple! (2010.04.16. 16:50) kaján vigyor
  • Utolsó 20

Rovatok

Old times

2011.06.29. 17:46 | Robeast | Szólj hozzá!

 Ezúton debütálnék az anyádnemszeretre.

 

Zs:ez kurvanaaaagy :D :D :D. amúgy Robi, az én sapkám és napszemüvegem volt a fejeden, de HOVA? 

R:es a te buziovszered volt a szamban?

P:legalább használnátok a titkos buzikódjaitokat ha már nyilvánosan tárgyaljátok ki...

Zs:azt a buzióvszert még a Dani szerezte asszem. vagy Te, csak már annyira részeg voltál hogy nem is emlékeztél.
az rémlik hogy valaki kurva boldog volt hogy "nézzétek, ingyen óvszert kaptam" ... aztán megnézte mi van ráírva és rájött hogy ez buziízű. kapcsolódó blogbejegyzés:
http://anyadnemszeret.blog.hu/2010/12/18/morzsak_a_multbol

D:a gumit egy valamilyen szervezethez (nem a katolikus egyház) tartozó csaj osztogatta, és a robi marhára örült hogy kapott. viszont én vettem észre a dobozon a feliratot.

zsolti mindeközben a hordóban volt.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://anyadnemszeret.blog.hu/api/trackback/id/tr403025140

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása