Anyád nem szeret

Vannak olyan dolgok az életben, amiből jobb, ha kimaradunk.

Utolsó kommentek

  • p)ec: Zsozsó, te valamiért nagyon nem akarod, hogy leszögezzék a dolgokat... :P (2011.05.23. 23:15) nailed
  • debaj: bazdmeg! (2010.07.06. 21:55) A kutya amish
  • didyman: Bazdmeg, én itt regisztrálva vagyok!! (2010.07.06. 21:52) A kutya amish
  • zsozso.: és a jubiláum alkalmából én vagyok az első blogíró aki felvállalja a fejét és arcképét publik (2010.04.21. 20:57) Féjléves a Zanyádnemszeret!
  • p)ec: Hey, Apple! (2010.04.16. 16:50) kaján vigyor
  • Utolsó 20

Rovatok

Menyasszonyi ruha

2017.01.15. 09:45 | RockStarBarbiePrinzess | Szólj hozzá!

Sikerült vásárolnom a jófogáson a kölcsönzési ár töredékéért egy számomra szinte tökéletes menyasszonyi ruhát. Hazavittem, felpróbáltam, és büszkén mutattam édesanyámnak. Lássuk a reakciókat!

„Csepelen vetted? Olyan is!”

„Viseltes.”

„Rossz helyen van az abroncs.”

„Teljesen elveszel benne!”

„Az alsószoknyán van egy folt!”

„Rongyos az oldala!”

„Az alja milyen?!”

Köszi anyu, hogy egy jó szavad nem volt.

A bejegyzés trackback címe:

https://anyadnemszeret.blog.hu/api/trackback/id/tr512126939

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása